Kundeservice hos Organic Sleep
Service med kunden i fokus...
Hos Organic Sleep er vi altid klar til at hjælpe dig. Vores kundeservice er tilgængelig alle dage året rundt, så du kan komme i kontakt med os, når det passer dig.
Har du spørgsmål eller brug for vejledning? Du kan altid skrive en mail til os, og vi vil besvare din henvendelse hurtigst muligt. Ønsker du at blive ringet op, skal du blot nævne det, så sørger vi for, at en fra vores kundeservice eller en af vores sengespecialister kontakter dig.
Ofte stillede spørgsmål
Kan man købe som B2B (BtB)?Vi levere hver uge ordre til erhverv, både som kantstens levering men også hvor vi kommer og montere det hele, så det klare vi nemt!
Hvis du er B2B skal du skrive til vores mail info@organicsleep.dk med hvad du ønsker, hvor meget og leveringsønske, så vender vi hurtigt tilbage med et tilbud og leveringstiden.
Kan man købe hvis man bor udenfor Danmark og samtidig få ordren leveret til andre lande?
Vi levere ofte til kunder udenfor Danmark, forudsat at du er bosat i et EU-land. Bor du i EU og ønsker at lave en ordre skal du skrive til vores mail info@organicsleep.dk med hvad du ønsker, alle dine kontakt og leverings oplysninger, så vender vi hurtigt tilbage med pris for fragten og leveringstiden.
Hvilke leveringsmuligheder er der?
Store leveringer som skal leveres med Fragtbil
Vi vil kontakte dig inden levering så vi sammen kan finde en dag som passer dig, derefter vil du aftenen før levering modtage en sms med et 4 timers interval for din levering. På leveringsdagen får du igen en sms ca. 30min før fragtbilen ankommer.
Levering til Firma/Erhvervs adresse:
Til Kantsten i hverdage mellem 8-16 = 499kr.
Leveringer til Privat adresse:
Til Kantsten i hverdage mellem 8-21 = 999kr
Til Kantsten i hverdage mellem 17-21 = 1299kr
Med indbæring i valgfrit rum i hverdage mellem 8-21 = 1499kr
Med indbæring i valgfrit rum i hverdage mellen 17-21 = 1799kr
Lørdagslevering til kantsten mellem 8-21 = 799kr
Ø Levering til kantsten (ikke brofaste Øer) 1499kr
Små forsendelser som kan sendes med GLS:
Levering til GLS Pakkeshop = 79kr
Levering til hjemme adresse = 99kr
Hvordan sender jeg retur?
Mindre pakker kan returneres med GLS, mens store forsendelser afhentes af vores fragtmand. Kontakt os for at arrangere returforsendelsen.
Hvornår modtager jeg refundering?
Når vi modtager din returpakke, vil den blive behandlet og inspiceret. Produktet skal returneres inden for 14 dage efter modtagelse og være i ubrugt stand, i original emballage med etiketter og beskyttende klistermærker intakte. Når returneringen er godkendt, refunderer vi det fulde beløb til den betalingsmetode, du brugte ved købet. Du kan forvente pengene på din konto indenfor 1-8 hverdage, afhængig af din bank.
Kan jeg spore min pakke?
Ja, når din ordre er afsendt, vil du modtage et tracking-nummer fra GLS via sms og mail. For større forsendelser kontakter vi dig på telefon, sms eller mail for at aftale en leveringsdag, der passer dig.
Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse?
Ordrebekræftelsen sendes automatisk til din mail indenfor 5 minutter efter du har gennemført købet. Hvis du ikke modtager den, tjek venligst din spam/uønsket mappe. Er den ikke der, kontakt os, så vi kan gensende den.
Hvad er åbningstiderne i showroom?
Vores showroom holder åbent efter aftale – når det passer dig. Kontakt os via telefon eller mail, så finder vi et tidspunkt, der passer dig.
Vi ser frem til at hjælpe dig med alt, hvad du behøver for en god og sund nattesøvn!
Mads og Jonas
Stiftere af Organic Sleep